Sunday, October 8, 2006

Meer van dat…



Eigenlijk wil ik méér doen met mijn "fotografie".
Een groot voorbeeld voor mij is "ELLA DORAN". Op haar site (www.elladoran.co.uk) vind je veel mooi decoratiemateriaal terug en dat wil ik ook met mijn foto's bereiken, zij het dan wel met een spiritueel tintje.

Op mijn site kan je mijn andere talenten aanschouwen, waaronder het beschilderen van porselein-aardewerk (www.justbe.nu/?Talenten|Porselein_-_aardewerk). Nu wil ik graag de combinatie maken van mijn fotografie - bewustzijn en poselein-aardewerk. Daarvoor ben ik op zoek naar een bedrijf dat beelden op aardewerk drukt.

Ik heb reeds een test gedaan door een beeld van een "tulp" op een mok te laten drukken. Zie hierboven het resultaat.
Als ik een bedrijf vind dat mijn idee kan bewerkstelligen dan voel ik mij alweer een stap verder in de hemel! :c)

Tan!a

No comments: