Thursday, January 4, 2007

Nieuw jaar 2007!


(klik op de foto voor een groter beeld)

Ik ben een tijdje afwezig geweest.
Heb Kerst gevierd en het nieuwe jaar ingezet met een zweethut en een hoop vuurwerk & liefde om me heen.
Nu ben ik even terug in Gent om weer op mezelf te komen en mijn vrienden&familie een GELUKKIG NIEUWJAAR te wensen!

Daarna ben ik er weer even uit om dingen te doen die ik leuk vind en
om de liefde tussen mij en mijn lief nog meer op te flakkeren. ;c))
Hierna wil ik me nog even bezighouden met de voltooiing van mijn opleiding dat ik volgde in november vorig jaar om vervolgens een bijberoep op te starten in april van dit jaar.
2007 is het jaar van nog meer veranderingen, vorig jaar 2006
ben ik enorm gegroeid en hiermee wil ik graag verder gaan in dit jaar.

FIJNE dagen toegewenst aan jullie allen!
Groeten!
tan!a

No comments: