Friday, August 22, 2008

Kiezen vanuit het hart geeft energie.

Ik kreeg daarstraks de kleurproeven van mijn doosje voor de inzichtkaarten in handen en zag/voelde meteen dat er iets niet snor zat. Ik had een kleur op mijn scherm (ongekalibreerd, geeft problemen ja, ik weet het) die er fris uitzag. De kleur op de kleurproef zag er mat uit. Ik voelde het aan mijn hart en in mijn buik.

Gebeld en gehoord dat een aanpassing mogelijk is, oef…
en dat het me 75 euro extra kost om een nieuwe kleurproef op te sturen… euh??!
Shit!
Gewoon voor 100% cyaan? Ja, er wordt nog een nieuwe kleurproef opgestuurd.
Slik, wat doe ik nu?
Heb ik de 75 euro er voor over of niet?

Heb gevoeld, schrik ook en een kaartje getrokken uit mijn set en kreeg
"Kiezen vanuit het hart, geeft energie"
ik wist meteen dat ik mijn gevoel niet mocht verloochenen. Dus belde ik de dame terug op en zei dat ik toch kies voor de 100% cyaan en de consequentie erbij neem.

Want dat is het WAARD, weet ik.





Inzicht citatenkaart nr. 12

No comments: