Monday, October 13, 2008

Heb het niet uitgesteld!


Ik had al enkele keren tips gekregen her en der om 
eens te bellen naar 'Koppenhol Uitgeverij' in Nederland, 
ook wel bekend van "De wereld van Tarot" om mijn 
inzichtenkaarten sets via hun te verspreiden. 
Ook had ik de belangrijke tip meegekregen dat 
het onderhandelen geen makkie zou zijn.

Met de schrik in mijn hart, heb ik zojuist hen toch 
opgebeld, oef! Proficiat aan mezelf, zeg ik dan. 
Ik ga hen een voorbeeld setje opsturen en zij zullen 
zien of het in hun lijn ligt van wat ze uitgeven.

De persoon aan de andere kant van de lijn, zei 
dingen waarvan ik dacht "Oei, dat is niet precies 
mijn bedoeling." Enfin, we zien wel, ik heb to-taal 
geen ervaring op dit vlak. Als je bij hen binnenraakt, 
ligt je product overal en verschijnt het in hun catalogue 
die ze verspreiden. Ik heb er zelf hier één naast me liggen. 
Het zou toch tof zijn om mijn kaarten daarin te zien staan!

Ze willen blijkbaar "alles" overnemen, alles "in eigen hand 
hebben" en de hele handel "zelf drukken". In principe 
nemen ze geen gedrukte exemplaren over omdat het 
voor hen te duur uitkomt… 

En dan hebben we het nog niet over de royalties gehad!

Brrr… ben benieuwd!

No comments: