Tuesday, April 5, 2011

Fotoshoots

Afgelopen weekend had ik 2 fotoschoots gepland
één met de buren en één met een vriendin.

Ik ervaarde mijn onwennigheid, ineens ben ik ' dé' fotograaf die het allemaal eens zal regelen en dat ging niet zo vlotjes omdat ik mijn zelfzekerheid miste.

Na het bekijken van de foto's zag ik waar ik nog verbeteringen kon aanbrengen, ideeën voor een volgende keer.

De buren waren ongeduldig en ik liet me door hun energie doen. Kortom bij het zien van de foto's op mijn fotocamera hoorde ik wel lof en dat was fijn. :c)

Oefensessies zijn het!

Bij de vriendin kwam er op het einde nog een opstelling van een stilleven bij, bijzonder hoe je in een korte tijd iets moois kan opbouwen. Foto's volgen later nog.



Stilleven ontstaan na een fotoshoot


Dank aan mijn buren en Evelien Vrambout - Interieurschilder



No comments: