Sunday, February 26, 2012

Zie de gelijkenissen




Collage
Eddy Wally's karakteristieken

Exentriek
Expressief
Uniek
Glamoureus
Over the top?

Over het laatste sfeerwoord ben ik het nog niet eens.. (werd aangeraden in de klas).




Bovenstaande kleurkaart heb ik net af (17:25), het was niet eenvoudig, maar dat is deze hele opdracht al zowieso niet voor mij. Ben al blij dat dit af is. Het is al mijn 3e keer dat ik hieraan begin. Twee keer al getoond in de klas en mocht steeds opnieuw beginnen. Misschien dat ik toch nog wit toevoeg aan het geheel. Dan maak ik er een uitsparing van omdat ik momenteel geen mooi wit in een staal voorhanden heb.



Voilà zie, de materialenkaart, ook al zo'n moeilijke bevalling. De foto is onscherp, bij mooi licht morgen, maak ik een nieuwe. Ben er ni echt kapot van, het is zo en ik ga het niet meer veranderen.

Nu nog 2 kamers stylen volgens bovenstaande kaarten. Pff.. tès ni makkelijk zenne.



No comments: