Monday, May 7, 2012

vandaag ben ik blij om..

Op mijn antwoordapparaat staat een boodschap waarin ik vraag om 
minstens 1 reden te geven waarom je blij bent vandaag.

Ik heb er al verschillende..

a de zon schijnt heerlijk!
b ik ben goed bezig met stalen
c ik heb 2 lekkere bananen op
d ik geniet van mijn geplukte veldbloemen en planten die bloeien
e ik geniet van prachtige gele tulpen
f ik heb verse munt geplukt op mijn terras
g en drink hiervan lekkere thee in een mooie mok van Ella Doran
h ik accepteer, respecteer mijzelf en het tempo waaraan ik werk
(ook al had ik liever meer werk verzet)



Waar zijn jullie blij om vandaag // dankbaar voor?

liefs liefs



Stalen van de week bijwerken // Computer
Vers geplukt vorige week woensdag // bij station Kijkuit



Gisteren gekocht // in Kamthout

























Mok van Ella Doran // verse muntthee!




No comments: