Thursday, March 13, 2008

Dagboek: professioneel project JB!

Dagboek

Vanaf nu schrijf ik op wat ik per dag doe - meemaak - aan tips krijg - welke klanten ik bezoek (had ik al een lijstje voor) - welke creatieve ingevingen ik heb - welke mensen ik ontmoet - wat mensen zeggen - welke dingen me opvallen - de zaken waarvan ik die dag van genoten heb - de dingen waarvoor ik dankbaar ben - én de dingen die ik wil realiseren!

Enfin, het zal een mooi dagboek worden!

Laat ik nu al beginnen voor deze dag!

Doe:
alle documenten verzameld nodig voor mijn afspraak met de RVA - nerveus als wat - 1,5u minimum gewacht - Sudoku gedaan in afwachting - KEI tof gesprek met de persoon aan de andere kant: Philippe Goossens! - geluisterd - mijn verhaal verteld - bedankt voor zijn vertrouwen in mij

Meemaak:
op mijn gemak gevoeld tijdens dat gesprek - opnieuw een scheut energie en vertrouwen om mijn hart te blijven volgen

Tips:
dit dagboek bijhouden als bedrijfsplan - Productontwikkeling via Carta Mundi (al 2e persoon deze week die me dat verteld!), Bond Zonder Naam, Bedrijven voor relatiegeschenken - verkoop evt. via NGO-wereld - evt. Agent inschakelen via Fair Trade, Oxfam - advies aanvragen omtrend kostprijsbepaling - blijven geloven in mijzelf :c)

Klantenbezoek:
Vandaag geen, morgen wél (Antwerpen)

Creatieve ingevingen:


Welke mensen ik ontmoet:
toffe!

Dingen die me opvallen:
Carta Mundi toch eens contacteren - RVA is de boeman niet -

Waar geniet ik van:
enthousiaste mensen - mensen die in mij geloven - mensen die mij steunen (Odette, Peter, Greet, Philippe) - de regenvrije perioden

Waar ben ik dankbaar voor:
het moment dat ik rustig werd in de wachtzaal - het enthousiasme en vertrouwen van die van de RVA - de steun van mijn vrienden - de rust die ik kreeg na het gesprek

Wat wil ik realiseren:
vandaag hoofdzakelijk rust in mijn hoofd en lichaam - ontspanning - voorbereiding op mijn klantenbezoek van morgen

2 comments:

Ilse Jansoone said...

Knap concept. Doorzetten!

Just Me said...

Dank u! ;c))