Friday, March 21, 2008

Dat BESTAAT!

Nè,
Dat BESTAAT!

Weet je wat ik eigenlijk wil? 
Ik wil een kamer (opslagruimte en werkplaats) zoals ik nu heb:
- in een herenhuis
- in een rustige buurt
- dicht bij huis
- veilig afgesloten
- ruim ongeveer 4 m op 6m
- houten vloer
- aangename sfeer
- met een kachel
- droog 
- met ruiten waarheen het dag- en zonlicht schijnt
- electriciteit
- een toilet dat ik mag gebruiken
- een keuken, waterkoker, water dat ik mag gebruiken
- een ruimte waarin ik graag verblijf ;c)
- voor een prijs dat ik mij kan veroorloven.

ik er mag vanuitgaan dat het BESTAAT!

Ik krijg er nu al een GOED gevoel bij!
Stel je voor in een kantoor, gehuisvest in een herenhuis waar ik een kamer kan huren en gebruik maken van hun sanitair, ook contact heb met andere mensen die er werken.
Doet me denken aan de periode dat ik bij een ontwerpbureau werkte, goeie sfeer, leuke inrichting en creativiteit!

Ik stuur dit goed gevoel het UNIVERSUM in en blijf het goed gevoel voelen en erin geloven!

Bedankt Pat voor jouw verhaal, het gaf mij een positieve impuls. ;c))

No comments: