Friday, September 9, 2011

"Feel Good" Styliste

Vandaag borrelden veel gedachten in me op en vooral de 'spirit' die in mij aanwezig is. Het was een "me-time" dagje. Ik deed vanalles tegelijk en mijmerde..

En de muziek van Snow Patrol "Just say yes" op repeat hielp me om in mijn innerlijke drive te komen. Om de dingen die ik graag doe de revue te laten passeren. Ik sta aan het begin van een nieuwe opleiding. Styleren, iets wat er al lang in zit en nu de kans krijgt (kado van mezelf) om te groeien.

Ik neem de tijd om blogs te lezen en zie de prachtigste dingen. Kleine dingen die het afmaken, het samenvoegen van elementen die sfeer bepalen. Ik voel mijn energie stromen.
Geluk in elke vezel van mijn lijf!

"Feel good" styliste, een term die ik bedacht voor mezelf want eigenlijk.. als ik het zo door mijn aders laat stromen, is dat wel wat mijn energie belichaamt ;c).

Ik maak graag kleine attenties, vertrekkend van bestaande dingen, met een kleine collage of schilderijtje, een bloem, een kaartje, een chocolaatje.. en dat puur om het geven, om mijn dankbaarheid te uiten, om schoonheid door te geven, om plezier te schenken.. om liefde te delen!

Om het goeie gevoel door te geven, een moment van Geluk.

.. Delen..

Ik.

Ik ben een "Feel Good Styliste"!

Jeuij!!


To say YES!!!


No comments: