Thursday, September 22, 2011

1e les

Was indrukwekkend, interessant en ook wel een beetje wennen.
De etage waar de lessen doorgaan is niet groot en toch zit er wel wat volk.

Ik ben de oudste van de klas tesamen met nog iemand anders, de rest zit rond de 20. Sommige helemaal opgetut en al met hun iPad bij de hand.

Ik voelde me enigzins 'uit de boot vallen' naast al die jonge meiden.
Maja, ik ben 'anders' en hoef me niet te vergelijken én toch nam ik waar dat het me raakte.

Materiaal Inovatie ziet er interessant uit ;c) onze volgende opdracht bestaat eruit om een sieraad te maken dat iets over mijn eigen 'ik' vertelt met niet voor de hand liggende materialen. Ik ben al direct gaan denken.. das plezant. Het zal iets met een houtje zijn en ijzerdraad en dan nog iets. Oftewel een ander ontwerp met schors dat ik oprol met daartussen glitter of het shiny randje van een NS ticket. Volgende week dinsdag mag ik al een definitief idee hebben over de materialen. Misschien maak ik al een dummy of laat ik een eerder sieraad van mij zien. We zijn slechts met 7 man, een klein clubje.

Interieur A, viel mee, hier zaten de meeste meiden in de klas, opgetut en wel. We waren met 16 man, elk zo met een eigen verhaal. De klas was niet zo, ik hoop dat we in een andere klas terechtkomen. De opdracht wordt verder uitgewerkt, nieuwe beelden zoeken bij de sfeerwoorden die ik had gezocht bij 2 objecten uit mijn huis (mooi versus lelijk).

En ik mag al naar 2 beurzen gaan in A'dam, dit weekend wordt het Inside Design op IJburg en volgende weekend Woonbeurs in de Rai. We dienen hiervoor een verslag te maken, foto's te maken, info te verzamelen..

Busy.


No comments: