Wednesday, October 5, 2011

OP en NEER

Ik reis zoveel op en neer de laatste weken dat ik ontheemd geraak hier thuis. Ben sinds vanmiddag 13u45 weer terug op post, doodmoe, lag te slapen in de trein. De weekends zijn vol en ik kijk er naar uit om nog eens een volledig weekend hier thuis te zijn. Misschien tijdens de feestdagen? Alhoewel ik tegen dan graag een andere stek wil betrekken.

Ik verlies tijd door zo heen en weer te reizen. Gent-Den Haag-Amsterdam. De opdrachten op zich zijn wel tof en het vraagt inderdaad inzet en aandacht.

Ik heb ook nog 2 beurzen bezocht de afgelopen 2 weekends, vorige week was de Woonbeurs in Amsterdam aan de beurt. Net dat weekend waren er werken aan het spoor op het traject dat ik ging. Vertragingen dus en andere avonturen.

Verslagen liggen nog te wachten.
Onderzoek naar Aluminium voor het vak Materiaal Innovatie. Drie materiaal stalen vertrekkend van het woord "snackfood", zo'n typisch Nederlands woord.
Kleurstalen samenstellen voor het vak Interieur Styling op basis van 2 collages.

En dan binnen 2 dagen weer op pad, het wordt teveel!

Waar is mijn nieuwe woonst die ik zo graag wil betrekken?
Waar zijn de tekens aan de wand?

xx



No comments: