Sunday, October 8, 2006

Balance



Eerst een woordje over mijn DROOM waarvan ik sprak in mijn voorgaand bericht.
Ik heb de droom om mijn wenskaarten met eigen fotografie op de markt te brengen. Fotografie is de spil van mijn droom momenteel. Door mijn beelden wil ik de mensen 'iets' meegeven: een mooi beeld; een gevoel; een boodschap.

De volgende reeksen heb ik reeds uitgebracht:
Bewustzijnskaarten - Kerngedachten - Justbe - Rouwkaarten - kado Citatenkaartjes.
De volgende kaarten bevinden zich nog in de ontwerpfase: Algemene kaarten - Wijsheidskaarten

Ik ben momenteel bezig met een reeks foto's met stenen, deze beelden geven mij de rust die een steen uitstraalt. Ik heb altijd van stenen gehouden en ook verzameld. :c)

Sommige reeksen worden reeds verkocht in winkels te Gent, Antwerpen en in Den Haag. Graag ga ik nog op pad om andere steden aan te doen. Mijn kaarten zijn uniek omdat ze slechts in bepaalde zaken liggen, (je vindt ze niet terug in de "Expo"/ andere commerciƫle wenskaartenwinkels). Bovendien worden ze in kleine oplagen gedrukt.

No comments: