Monday, October 9, 2006

Des deugden des levens…



Vandaag was het mijn dagje wel.
Voelde me niet zo goed in form. En het feit dat ik gisterenavond mijn toetsenbord naar de maan had geholpen, deed mij ook ni veel deugd. Toen ik gisterenavond één 'des deugden des leven' tot mij nam, stootte ik per ongeluk (?) mijn glaasje alcohol omver op mijn toetsenbord! Ai ai wat nu? Ik heb het zo goed & kwaad als ik kon proper gemaakt maar het leven was uit mijn toestenbord verdwenen :c/.
Mijn computer heb ik vervolgens herstart met enkele "'force quits' met als gevolg dat ik plots een "Save Boot" voor mijn neus kreeg, mijn computer vroeg mij het paswoord om verdere toegang te verkrijgen. Tja… ik kon niks meer typen dus ook mijn paswoord niet. Zelfs niet na een nachtje "drogen".
Vanmiddag na enkele uren & nogmaals proberen, kreeg ik plots wel toegang tot mijne Mac! OEF! JOEPIE! Helaas een JOEPIE! te vroeg, want al mijn systeemfonts bleken een error te hebben!

Ging naar de Macwinkel waar ze zeiden dat mijn toestenbord (dat het terug begeven had) ten dode was opgeschreven en dat een nieuw aanschaffen de enige oplossing was. En wat dan met mijn fonts? Wel… back-up uw computer + herinstalleer uw systeem + herinstalleer al uw programma's.

Ik was al héél moe en hier zag ik tegenop. Thuisgekomen bleek mijn nieuw toestenbord + een restart alle problemen op te lossen ≠ geen backup & geen herinstallatie! OEF OEF OEF!

DANKU DIE VAN HIERBOVEN! ;c)

No comments: