Sunday, October 8, 2006

Mijn 1e bericht…My first message

Ik heet jullie van harte WELKOM!

Dit is mijn blog "Just Be…", genaamd naar mijn site www.justbe.nu.
Op deze plaats wil ik mijn ideeën vormgeven en uitleggen hoe ze tot stand komen.

Beetje bij beetje ben ik mijn DROOM aan het vormgeven en ik ben aardig op weg dingen te realiseren. Het zou fantastisch zijn via deze weg in contact te komen met anderen die mij verder willen helpen en zij die ook met vallen en opstaan hun droom willen verwezelijken. Want kennis uitwisselen, een duwtje in de rug geven of een luisterend oor kunnen wonderen verrichten!

Deze blog zag voor het eerst licht nadat ik de blog van een vriendin http://sylfje.blogspot.com/had gezien.

Ik wens je een aangenaam verblijf & lees graag je tips en/of kritiek.

Heb nog een fijne dag!
tan!a

4 comments:

Peter L. van Uunen said...

Proficiat met je initiatief. Ik wens dat je mag genieten van de dynamiek van dit medium. Ik zal vaak komen kijken! Bovendien heeft het mij ook een motivatie gegeven om een blogspot aan te maken, je zult er nog van horen.

Just Me said...

Dankje Peter voor je mooi berichtje! Ik ben blij dat mijn blog jou heeft gemotiveerd, zo blijven we bezig! Wie weet wie jij kan inspireren?? :c))
Ik ben al super benieuwd naar jouw blogje!!
liefs tan!a

Sylvie Van Hulle said...

Proficiat Tania, je bent goed bezig je droom te realiseren! En nu je eerste kaarten in de winkel, super!!! Je bent alweer een inspirerend voorbeeld ;-)
Ik volg je verhalen op je blog!
Liefs, Sylf.

De kleine Aristocraat said...

Via het Blog van 'Adelheid' hier terecht gekomen
en gezocht naar je eerste bericht.

Dit dus.
Hoe zou het drie jaar later en verder zijn?

Ik zie voor m'n ogen de werken van Gaëlle Boissonnard.
Ondertussen nog een andere leren kennen. Haar naam ontglipt me.
Maar ik stuur 'm je nog.