Saturday, July 11, 2009

3-luik





Zoals ik al schreef in een voorgaande post, passen mijn foto's wel goed bij elkaar. Dankzij de Flirkr tool op mijn blog zie ik dagelijks mooie combinaties langskomen. Zoals bovenstaande bijvoorbeeld, deze keer heb ik ze horizontaal geplaatst met de gedachte in mijn achterhoofd om ze op canvas af te drukken en op te hangen. Zij het als voorbeeld voor mogelijke klanten, zij het voor mij om mijzelf bewust te maken van mijn talenten en geschenk aan de wereld.

Iemand zei me al dat het 'rust' uitstraalt, das mooi, het zou een mooie kans voor me zijn om zo mijn foto's te benutten. Ik heb een gans archief vol mooie inspirerende foto's. Dat ik langs deze weg mijn visie kan verspreiden, is mooi meegenomen.

Zoals een wijze uitspraak ook zegt…

"Een beeld zegt meer dan 1000 woorden."

Zo is het.



Wat zijn jullie visies omtrend mijn idee?
Ik hoor ze graag!


No comments: