Thursday, July 2, 2009

Ik drijf met de stroom mee...

Het is belangrijk te weten wanneer het tijd is je koers te veranderen. Geen enkele job, zaak of activiteit zal voor altijd volmaakt zijn als je niet bereid bent deze voortdurend bij te stellen. Als je groeit, mogen de dingen om je heen herzien worden.
Soms is een simpele verandering genoeg. Een andere keer is de enige manier om naar het volgend niveau te gaan, alles los te laten wat je hebt en opnieuw te beginnen met iets heel anders.


"Ik drijf met de stroom mee,
ik weet dat alles mijn hogere goed dient."





Bron: Sanaya Roman, Duane Packer

2 comments:

klaproos said...

yep...
en soms gaat dat héél hard en medogenloos...

Just Me said...

ja, soms gaat het hard omdat het dan wordt opgemerkt door ons denk ik. Vasthouden aan iets wat niet meer dienst is zo makkelijk en vertrouwd.

Die sprong in het duister is vaak zo beangstigend dat je vasthouden aan het bekende "makkelijker" is.

Ik spreek hier over mezelf hé, ik heb het niet over jou.