Sunday, September 6, 2009





Canon Powershot G6 - © JustBe Photography 2009




4 comments:

Anne said...

je stelde drie vragen en ik ontdekte dit tweede blog van jou ook.
hier moesten de antwoorden komen.
ik woon in norg(drenthe)en ben behalve energetisch therapeut(oa. bloesem en kristal)ook druk met mijn paarden en honden.
mijn moestuin is ontstaan op de plek bij onze paardenstallen(midden in een natuurgebied) waar gedeeltelijk rijbak(zand), gedeeltelijk grasland is geweest.
met zoveel gras en hooizaadzaad nog in de bodem blijf ik voorlopig wieden.
maar het is heerlijk aardend:))
je andere twee vragen kan ik ineen beantwoorden.
hoe je de energie van planten gebruikt.
brandnetel thee is prima, het zuivert en voert af, ook boosheid.
de plant vind jou meestal wel, ik vind het altijd leuk om tuinen te lezen, vooral de plantjes, die er spontaan zijn gaan groeien.
leeuwentand zag ik toen ik het weidehek uitkwam.
dat had ik al tig keer gedaan, maar ineens, was ze daar.
de foto heeft een paar dagen als wallpaper op mijn pc gestaan, dat is voor mij, behalve rechtstreeks in de natuur, een van de manieren om heel bewust met de kracht om te gaan.
je vind vaak zelf de beste manier.

ik vind de esdoorn vleugeltjes hier zo mooi, ook zo'n vrouwelijke energie.
het geeft impuls om creatief in het leven te staan, omdat dingen vaak anders lopen dan gepland.
heb je wel eens zo'n propellertje zien rondfladderen, je weet nooit waar hij precies terechtkomt:))

Just Me said...

Bedankt Assayya voor je uitgebreid antwoord hier. Ik heb er veel aan.

En ja, de esdoorn vleugelstjes maakten bij mij liefde los bij het aanschouwen ervan.

Sylvie Van Hulle said...

hé die had ik nog niet gezien!
ik vind de bovenste heel mooi met die 3 foto's!

Houtjetouwtje said...

Prachtige foto's!

Groetjes, Houtjetouwtje