Tuesday, September 15, 2009




© JustBe Photography 2009 - Canon PowerShot G6


4 comments:

Sylvie Van Hulle said...

Mooi!
Je werk wordt abstract!
Heel interessant!!

Just Me said...

Het verbaast me dat je dat zegt, ik heb werk nl. al lang abstract. Misschien is je dat nog niet zo opgevallen. Ik heb talloze abstracte beelden in mijn archief, vnl. van flora dat wel.

Ik hou ervan om heel dicht te gaan naar het onderwerp en er die delen uit te halen die ik mooi vind.

Ik ben blij dat je het mooi vindt!
;c)

Agnes said...

Mooi dat abstracte, de schaduw en vorm.
Ik hou er ook van dicht op het onderwerp te zitten en dan later in photoshop op 100 % nog meer mooie dingen te ontdekken!

Just Me said...

@ Agnes: Ja, dan valt er soms nog wat enders op dan waarvoor je de foto maakte hé.


@ Sylvie: Ik heb eens gekeken en merk dat ik niet veel van die abstracte foto's hier gepost heb. Vandaar dat het niet zo opvzlt dat ik ook abstract werk.