Wednesday, September 30, 2009

© JustBe Photography 2009 - Canon PowerShot G6



Wijsheid
Sjamaan
Vuur
Herfst
Voorouders



Mijn verlangen om met mijn foto's de interieurwereld binnen te stappen, is momenteel ietwat in de ijskast beland. Technisch gezien kan ik met mijn camera, de extra grote formaten niet aan zonder ruis in de foto. Dan op een andere manier, denk ik. Dus ga ik 'lageren', foto's over elkaar heen zetten en vervolledigen tot een mooie compilatie. Als er dan ruis ontstaat, past het binnen de structuur van de foto. ;c) En, Hey, dan heb ik alsnog de mogelijkheid om iets met mijn foto-archief te doen! Enfin, ik mediteer gaandeweg en zie wat er ontstaat…

Vandaag vertrok ik van 3 prachtige foto's/symbolen die in het moment veel betekenen. En zie wat er ontstond! Ik ben benieuwd op welk formaat ik dit kan afdrukken zodat het nog mooi blijft om naar te kijken.

Wat ontstaat er bij jullie als jullie naar deze compilatie kijken?
Gevoel - idee - vraag? - … Laat het gebeuren. Zien jullie er iets in? Spreekt het aan? Of loop je er juist aan voorbij?

Ben benieuwd.

;c)

3 comments:

Peter L. van Uunen said...

De kleur spreekt me zeer aan. Je gebruikte afbeeldingen combineren mooi met elkaar. In totaal vind ik het wel wat donker overkomen, misschien is dat effect minder op groot formaat?

Just Me said...

Merci voor je feedback Peter, ik denk dat de donkere kleur zal blijven aangezien er voor een groot stuk een donkere afbeelding in verwerkt zit.

Anonymous said...

Bij mij roept het warmte op. Een wegwijzer naar warmte.
Het brengt me ook bij de herfstkleuren waarvan ik zo van hou.