Wednesday, August 22, 2007

Nerveus/Nervous

Drukkerijen en offertes

Ik stelde het telkens weer uit, gisteren, eergisteren en ook vandaag. Heb er nog 2 te gaan en eigenlijk is er niet zo veel aan.
Heb mijn moed bijeen geschraapt en daarnet gebeld, de één mocht ik met een mail afhandelen, de andere ging zo.

Heb net een afspraak vastgezet met een drukkerij voor komende dinsdag om 10u! Het gesprek verliep niet zo vlotjes en nu weet ik waarom, ik deed te onderdanig en voelde me behoorlijk nerveus! Nu nog eigenlijk, het ebt stilaan weg…

Ik had sterker in mijn schoenen mogen staan! Zoiets van "Ja hallo. Ik heb uw offerte van april hier voor mij liggen en wil graag de aanbevolen papiersoorten bekijken. Wanneer schikt u dit het best? … Volgende week dinsdag om 10u? OK. Tot dan!"
Hm… waarom bedenk ik dit nu pas? Enfin, volgende week ga ik er "staan".

++++

Printers and offers

I delaid it time after time, yesterday, before yesterday and also today. I have still 2 to go. Actually there is nothing to it.
Finally I put myself together and called them, the first one was'nt at the office so I mailed him.

I've made an appointment with the second one for next Tuesday at 10 AM. It did not go right on the phone and now I know why. I was too nervous and submissive too. Even now, it ebbs away.

I had to be more sure of myself, something like "HELLO, I've your offer right here and I would like to make an appointment to see the paper you've have offered. When does it suit you? … Next Tuesday at 10 AM? OK. See you then!
Hm… Why do I come up with this right now? Anyway, next week I'll be stronger!

No comments: