Tuesday, April 14, 2009

GEZOCHT: 20 vaks kartonnen display


Display Natural Flowercards.nl

Destijds toen ik mijn bloemenkaartjes op de markt zette, 
dacht ik dat 20 ≠ een mooie reeks zou zijn, dan heb je 
eens wat! Ik had het zo in mijn hoofd dat de particulieren 
de hele set zouden kopen zodat ze voor elke gelegenheid 
iets in huis zouden hebben. Boeket of boek, no problemo!

Het feit is zo dat ik dit jaar een display wil laten maken 
zodat ik meer kans heb om mijn kaartjes aan de man te 
brengen. Bloemisten zijn mijn doelgroep numero 1, 
daarnaast de boekhandels (als kadokaartje) en giftwinkels. 
De BIG guys zoals IKEA, INNO, V&D, De Bijenkorf,… 
Beurzen bezoeken is dan makkelijker. 

Ik heb klanten die zeggen dat ik nog eens mag terugkomen 
als ik een display heb, de huidige klanten behelpen zich 
met eigen materieel. 

Waar ik  destijds niet aan gedacht heb, is de kostprijs 
van een display, ik kijk nu mijn ogen uit bij de conculega's 
en zie dat de meest gangbare vormen 9 vakken hebben,
ikke dus ni, ik heb er 20!


Ik heb al veel tijd gestoken op het internet naar het 
zoeken geschikte firma's. Natural Flowercards hebben 
mooie displays ter beshikking, zij vragen een bijdrage 
van 15 euro per display. Ik ga er vanuit dat zij mij 
(een conculega) niet zo direct hun leverancier(s) zullen 
meedelen.

En dus zoek ik verder… ik kom veel bureau's tegen die 
ontwerpen maken voor allerlei soorten displays voor 
al even diverse producten. Ik had gedacht dat ik zo 
ineens op een site zou komen die zich specifiek bezighoudt 
met het maken van zulke toonbankdisplays voor wenskaart 
ontwerpers… Niet dus. 

Vorige week heb ik eindelijk een offerte de deur uitgestuurd, 
ben benieuwd! Deze firma heb ik via via.

Als jij een geschikte firma kent, mag je ALTIJD hun gegevens 
doorgeven.

Tot hiertoe heb ik enkele displays types op het net gevonden 
zoals bovenstaande.

Graag wil ik rekening houden met een
aantal factoren:
- soort karton: hol of vol
- type vorm
- zelf (door de klant) in elkaar te steken of niet
- doos om te bouwen tot display of niet
- soort topkaart
- aantal vakken
- …

Ik kwam zonet op een andere interessante site met
goeie informatie betreffende de mogelijkheden:


Toonbankdoos
Voor een liggende presentatie van boeken, tijdschriften en tal van andere producten is deze doos uitermate geschikt. De topkaart is tevens te gebruiken als deksel zodat u de doos makkelijk kunt verzenden.



Afbeelding van Moorman Karton website


Toonbankdisplay met interieur
Door het getrapte interieur van deze display kunt u er verschillende soorten producten in kwijt. De display krijgt een extra luxe uitstraling door afwerking met UV-lak en een met drie randen omplakte showcard.


Afbeelding van Moorman Karton website

Heb zonet hen ook een offerte aanvraag gestuurd, ben
benieuwd wat het zal geven;

2 comments:

Unknown said...

Heb je ondertussen al een leverancier gevonden? Ik ben op zoek naar een soortgelijk kaartendisplay :)

Just Me said...

Yep ik heb destijds een super bedrijf gevonden.