Wednesday, April 29, 2009

Het zit 'em vaak in iets kleins…

Belde net met de persoon waarover ik in mijn vorig bericht sprak.
Alles zat netjes en keurig in de doos BEHALVE de kleine kaartjes
die zaten helemaal door elkaar in het kleine doosje.

Wat bleek?
- dat de kaartjes zijn verschoven in de zakjes zelf
- dat ik de kaartjes niet per gevraagd aantal in een zakje had gestopt
- waardoor er een mix ontstond per zakje dat niet te overzien was
- dat ik een aantal vergeten was te vermelden op de pakbon waardoor 
zij niet wisten hoe het nu eigenlijk zat

Wat te doen bij een volgende keer?
- het juiste aantal kaartjes per zakje verpakken
- de zakjes strak houden en dichtplakken
- altijd een laatste controle doen op de pakbon

Ja watte…

Heb me meermaals verontschuldigd en heb hun ervaring van 
inpakken aangenomen als tip voor een volgende keer.

No comments: