Wednesday, April 29, 2009

Leren van je "fouten"

Deze keer deed ik het zo, volgende keer doe ik het anders…

Gisteren ontving ik een "boze" mail waarin stond dat 
een zending in een gehele chaos was toegekomen. Ik ben 
er zéér van aangedaan omdat ik altijd werk maak van 
mijn zendingen en begrijp er dan ook niets van hoe zoiets 
heeft kunnen gebeuren?!

De persoon in kwestie heb ga ik vanmiddag opbellen om 
mijn excuses aan te bieden voor de toestand waarin hij 
mijn kaarten aantrof en voor de tijd die is besteed aan 
het terug in orde krijgen.

Laat dit een les voor me zijn, deze keer heb ik het zo 
gedaan, de volgende keer anders.
Ik had de kaartjes apart verpakt in zakjes. Een 
tussenschotsel van karton aangebracht voor maximale 
bescherming, extra proppen erin om alles op zijn plaats 
te houden. Vervolgens heb ik de pakbonnen in een zakje 
erin gestoken en de doos stevig dicht geplakt. Dat doosje 
heb ik vervolgens in een grotere doos verpakt met veel 
proppen links, rechts plus op alle hoeken en erbovenop
zodat het doosje stevig vastzat. Ook die doos heb ik 
stevig vastgeplakt.

Waar ik nu aan denk ik dat ik de groter doos minder hoog 
had kunnen maken zodat het kleine doosje binnenin, krap 
zat, zodat het niet kon schuiven, mocht dat gebeurd zijn. 
Plus dat ik voortaan alle zakjes dichtplak, als de doos dan 
opengaat, gaat alles niet door elkaar.

De volgende keer DOE ik het anders.
Spijtig dat het is gebeurd…


(het was mijn lief die me erop wees wat ik kan doen en dat ik vooruit mag kijken en dit als een les mag beschouwen, dank u lief!!)

No comments: