Friday, January 13, 2012

3 trends 2012

Zachte grafisch
Industriëel
Different interpretations

Ik heb ideeën in mijn hoofd, zonder concrete vorm, heb papier gekocht; stoffen gekregen en ook gekocht die ik ga verknippen. Zakdoeken in de juiste pastelkleuren en strepen ;c).. (mijn materialen hier thuis breiden zich uit..)

Een nieuwe woning mag eraan komen ;c)!
Liefst met RUIMTE, daglicht, een warm gezellig gevoel, met natuur in de buurt en vlak aan het station. Ruimte voor vele kasten & schuiven om al die magazines, stoffen en andere materialen achter slot en grendel te steken. Een kast voor papier; voor fotografie; voor stoffen; voor metaal; voor hout; voor administratie; voor gemaakte opdrachten; voor boeken. Voor papier het liefst die houten kasten met zo van de brede grote schuiven voor al je papier in te steken. ;c)) hmm.. ik droom even weg..

Hoezeer ik ook snak naar méér ruimte, ik zal zekers Gent missen, das een feit. Ik vertoef hier nu al een tijdje en Gent is als een geboortestad voor mij geworden, dus dat zegt al wat hé. Al mag ik wel zeggen dat waar ik naartoe wil trekken, Kalmthout, mij steeds weer een gevoel van herkenning geeft, een gevoel van vroeger.. rustiger, dorps en veel dichter bij de bossen, de Kempense bossen! ;c)
Maja, hier in Gent heb ik alles vlak bij en ook mijn vrienden hé, dat zal wel spelen, zo die afstand ineens..
Enfin, ik wijk af.

Met wat chips en organic sparkling ginger, begin ik aan mijn HEMA verpakking.
tot later


No comments: