Monday, January 9, 2012

Op halve kracht..

Ik neem waar dat ik sinds mijn ziekzijn tijdens de kerstvakantie nog niet volledig hersteld ben en dat het vreet aan mijn enthousiasme.

Ik werk op halve toeren en voor iemand die steeds voor de 200% gaat is dat een vreemd gegeven. Vanaf het begin van de opleiding heb ik mezelf geestelijk voorbij gelopen tijdens de races van creaties.
Het op en af reizen van huis naar Nederland, mezelf niet de tijd gunnen om eens afstand te doen van al det denken, creëren. Mezelf letterlijk voorbij reizen. Plus het feit dat ik tijd nodig om tot een idee te komen en om het 'perfect' uit te werken.

Ik plaatste mezelf in een compleet nieuwe situatie en dacht dat ik het allemaal wel kon handelen. Thuis zijn, naar mijn geliefde reizen voor het weekend, werken voor school, naar school gaan, een dag later terug naar huis reizen en 2.5 dagen weer de trein richting mijn geliefde of voor één of andere beurs.


Het gevolg: het herstel duurt lang. De BALANS is afwezig.
De fut is er uit en ik wil gaarne de opleiding uitdoen ook als het van me vraagt om het op halve kracht te doen. Het evenwicht vinden tussen ME time, relatie, verhuis en school én ook vrienden.

Iemand tips om weer in Balans te komen?
Feedback is welkom
thx



No comments: