Friday, January 13, 2012

op pad voor een klant en voor school

Vanaf 9u30 deze morgend ben ik op pad en ben net terug thuis 14u45, wow, ik ben enkele uurtjes onderweg geweest. Eerst een display verkocht voor mijn kleine kado inzichtkaartjes en 5 inzichtkaartensets. Daarna op pad voor school om materialen te verzamelen voor de opdracht voor interieur styling (3 trendboeks 2012 op maat A3 maken). Ben zowat overal geweest en de nodige centen ook uitgegeven.

De goedkoopste uitgavens waren zonet in de kringloopwinkel ;c) goh, ik heb daar schone dingen gezien passend bij mijn trends. In feite zou ik er naartoe moeten gaan om daar ter plekke foto's te maken of om toestemming te vragen om enkele producten mee te nemen voor een fotostylingshoot.

Maja, uitgeput van al het winkelen en lopen, had ik de fut ni meer, voelde wel een gemis dat wel. Enfin, ik ben terug thuis en ga eerst even op adem komen en dan mijn HEMA opdracht afmaken. De lijm was op dus kon ik gisteren niet verder..


No comments: