Monday, June 8, 2009

Vervolg… displays voor de bloemen-/kadokaartjes

Enkele posts geleden had ik het erover dat ik prijsaanvragen had uitgestuurd inzake een display voor mijn kado-/bloemenkaartjes.

Kort daarop ontving ik een 1e display zonder enige verplichtingen van aankoop van de ene leverancier. De andere leverancier had ik gevonden via Happinez Magazine en Terra Lannoo Uitgeverij, deze mensen waren zo vriendelijk om hun contacten door te geven, waarvoor mijn dank!

En zo kwam ik erachter dat actie ondernemen wél degelijk mij vooruit helpt en dat ik soms mijn stoute schoenen mag aantrekken om ergens te geraken…

Welnu, een aantal weken geleden heb ik beide leveranciers persoonlijk gesproken en heb ik mijn aantekeningen doorgegeven. Vorige week en zojuist heb ik de aangepaste displays ontvangen. Het is interessant om zien hoe verschillende mensen mijn wensen omzetten in een display!

Foto's komen eraan 
(de schijf van mijn fototoestel is vol en dus ben ik bezig om eerst die foto's te ontladen).


No comments: